sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

ולמנוע מצב שבו רק התלמידים החזקים משתתפים . אחד התנאים ההכרחיים לכך הוא , כפי שנאמר בסעיף קודם , הקפדה על רמה בינונית עד נמוכה של החומר המתמטי בפעילות , ביחס לרמת התלמידים המשתתפים . רמה אשר תאפשר גם השתתפות של התלמידים החלשים . לעתים , במיוחד כאשר הפעילות אינה תחרותית , אפשר להגניב הדרכה כלשהי לתלמידים החלשים יותר על מנת להשאיר אותם בתמונה . הצלחה של התלמידים המתקשים , אפילו אם היא מלווה בהדרכה מוסווית , מתקבלת על ידי תלמידים אלו בתור הצלחה , וזהו אינו עניין של מה בכך . על מנת שמורים יוכלו להשתמש בפעילויות מגוונות יש צורך ליצור מאגר גדול מאוד של משחקים ופעילויות דידקטיות , אשר יהיה נגיש לכל המורים . המאגר יהיה מורכב ממשחקים דיגיטליים וספרים , כמו ספר זה , אשר מכילים פעילויות לא דיגיטליות . ברגע שמורה יזדקק לפעילות כלשהי בנושא מסוים , הוא יוכל לשלוף פעילות מתאימה ממאגר זה . הספר מכיל פעילויות רבות ומגוונות שניתן להעביר לילדים בגילאים שונים . לכל פעילות מצורפות הערות והצעות הנובעות מן המחקר , לאחר ביצוע הפעילויות בשטח . בחלק הראשון של הספר מוצגות פעילויות שמטרתן תרגול ושינון החומר המתמטי הנלמד בכיתה . בחלק השני מוצגות פעילויות שמטרתן העיקרית היא חידוד החשיבה . על מנת לחזק את העניין בקרב התלמידים , יש לשלב פעילויות משני הסוגים .

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help