sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:2

פרט לפעילויות המשחקיות הלא דיגיטליות , אפשר לשלב גם פעילויות דיגיטליות וכן פעילויות מהנות מסוגים נוספים שלכל אחת מהן תרומה מוכחת לשיפור תהליך הלימוד והטמעת החומר . אמצעים נוספים הם למשל : שימוש במוסיקה , ראה ( F . H . Rauscher and G . L . , ( E . J . Gromko and A . S . Poorman , 1998 ) Shaw , 1997 ) -ו . ( Heather , M ,. & Michael , A ,. 2011 ) הטמעת החומר באמצעות מקצב חוזר , ראה ( Fenton , W . E ,. 2009 ) ו- ( W . Brodsky and I . . Sulkin , 2010 ) מחקרים רבים מראים ששימוש במשחקים דידקטיים מועיל במיוחד לתלמידים החלשים , ראה למשל . ( Cohen , Yaakobi , Porat-Ben , & Chayoth , 1989 ) ישנם אפילו מקרים מיוחדים של תלמידים עם בעיות של קשב וריכוז שזו כמעט הדרך היחידה להגיע אליהם . לעומת זאת התלמידים החזקים , נהנים לא פחות מהחלשים ולמרות שמבחינתם פעילות כזו אינה מועילה תמיד מבחינה דידקטית , היא מועילה להם בהפחתת לחצים . מחקר רב נעשה בפיתוח של משחקים דידקטיים דיגיטליים , אולם מאחר שדעתו האישית של כותב ספר זה היא שילדינו יושבים גם כך זמן רב מדי מול המחשב , ההעדפה הייתה להתרכז בפיתוח משחקים לא דיגיטליים . חלק גדול למדי מן הפעילויות המשחקיות בספר זה מוצע לקיים בחצר בית הספר ולא בתוך הכיתה . בחלק גדול מן הפעילויות ישנו שימוש בעזרים כמו כדור , למשל .

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help