sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק 4 מצרכנים לאזרחים : הנזק לציבור הצופים 92 א . הנזק לצופים כצרכנים 93 ב . הנזק לצופים כצרכני תקשורת 96 ג . הנזק לצופים כאזרחים 97 סוף דבר 100 נספחים נספח 1 חוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו , תש1990-ן" ( פרק ו : פרסומת ) 101 נספח 2 חוק התקשורת ( בזק ושידורים , ( התשמ1982-ב" ( סעיף 6 כד ( א ) לחוק התקשורת החל על ערוצי הכבלים וסעיף 6 נז לחוק התקשורת החל על שידורי הלווין ) 105 נספח 3 כללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ( חסות לתכנית , ( התש 106 2009-ע" נספח 4 כללי הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו ( אתיקה בפרסומת בטלויזיה , ( התשנ1994-ד" ( סעיף : 9 פרסומת מוסווית ופרסומת אגב ) 111 נספח 5 דוח ועדת כשר לאתיקה בפרסומות בנושא - תוכן שיווקי : שיתופי פעולה מסחריים בשידורי הטלוויזיה ( תמצית מנהלים ) 115 נספח 6 תקנות האיחוד האירופי למדיה אור קולית : תקשורת מסחרית , חסויות , שילוב מוצרים 119 נספח 7 תמצית נאומו של סטיבן הייר , סמנכ"ל התפעול בחברת קוקה קולה 127 מקורות 133 iii Abstract

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help