sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

דגם הקולנוע האופציונלי מייצג , אם כן , תופעה רחבה הרבה יותר , אף בעניין זה , ותופעה זו ראויה להיחקר גם לגופה . אני מקווה שמחקרי שיוצג להלן יעמוד בקריטריונים שיגאל בורשטיין מכוון אליהם בספרו מבטי קרבה כשהוא מתייחס לדברי דלז : " דלז זיהה בקולנוע מטען אינטלקטואלי המפרה את הפילוסופיה ומופרה על ידה , אך הדגיש שהסרט מייצר תהליך דינמי המחייב מאמץ , ' מהפילוסופיה לקולנוע' ו'מהקולנוע לפילוסופיה , "' ובורשטיין מוסיף וטוען שהסרט מייצר תהליך דינמי כזה , רק אם הוא טוב . על ספו של "להלן" אני שולח ברכה ותודות בדיעבד : אל הפילוסופיה הביא אותי אבי אלכסנדר ברזל ז"ל . אני מבקש להודות לאמי ולמשפחתי כולה , שהחזיקו לי אצבעות במהלך הארוך של הכתיבה ושל ההבאה לדפוס ועוד הרבה קודם לכן , ובעיקר לאשתי נעימה ברזל , שגם עקבה , קראה , האירה וחיזקה . אני חב תודה לד"ר הנרי אונגר , שליווה והנחה אותי בשלבי הדוקטורט שהיה הבסיס לספר זה , וכן לפרופ' אבידב ליפסקר , שזיהה את הפוטנציאל שבדוקטורט כמתאים לסדרת הספרים " פרשנות ותרבות" והפנה אותי אל הוצאת אוניברסיטת בר אילן . תודה להוצאת אוניברסיטת בר אילן , שקיבלה על עצמה להוציא לאור את ספרי , ובמיוחד לענת גל העורכת המסורה והקפדנית . תודה לאמנון ששון , עורך הלשון שניכש בערוגותיי . אני מודה למכללה האקדמית לחינוך באורנים ולסינמטק תל אביב על תמיכתם בהוצאת הספר . ולבסוף תודה מיוחדת לידידי הצייר יאיר גרבוז , שאישר לי להשתמש בקטע מציורו לעטיפת הספר . 1 בורשטיין , 2009 עמ' . 115

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help