sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:VI

אפשרית שאינה הכרחית . הביאורים מראים כיצד המשנה מוסיפה ומרחיבה בראיית ההכרה מעבר לאותם ארגזי הכלים הפילוסופיים שהובהרו ובוארו בעבר , כל זאת בעזרת הגדרות , מושגים , קטגוריות , תארים , אופנים , אפיונים , יחסים וכו . ' הביאורים מכוונים לנושאים רבים מתופעות טבע למינן ולסוגן , להתחוללותו של יחיד האדם , כמין מן החי עם חירות ומוסר , ממציאות אפשרית למגבלות החופש , מהגדרות הכרתיות כמו משמעויות פועלות לנפשגוף יחידנית רציפה ומשתנה . הביאורים צמודים למילות כתבי המשנה הסדורה לאורך כל חלקיה השונים . הביאורים המלווים לסוגיהם מרכיבים את הפסיפס המאיר של פילוסופיה טרנסצנדנטית בונה . מתודת חינוך לימוד של המשנה בנויה מאינטראקצייה מתמדת בין פרקי המשנה במרחב חלל יסודותיה . המתודה ניתנת ליישום באפליקציות שונות המופנות לרבדים אחדים . החל ברובד המשמש ליחיד מצפן אישי לשיפור באיכות אושרו ולקהילה בכוליותה , באופן התנהלותה השוטפת , להיותה מגשימה בפועל את ייחוד מהותה , וכלה ברובד המשמש תבנית חינוכית פעילה ומעשית מהגיל הרך לאדם הבוגר . מתודת המשנה אמורה להתעדכן מעת לעת בהתאם לשינויים המתרחשים בקהילה והסביבה , וכפי שאפלטון האתונאי אומר לקליניאס : "ששום דבר מן הדברים לא נסתיים מתוך שהוא נעשה , נרכש או נוסד : רק לאחר שמצאת את השיטה שמדי פעם בפעם תבטיח קיומה המושלם של יצירתך , מותר לך להאמין שעשית כל מה שהיה עליך לעשות . " 7 כ ת ב י א פ ל ט ו ן , החוקים י"ב , עמ' 411

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help