sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

8 . 3 תיאור סינכרוני של משמעות הרכיבים המודאליים 173 8 . 4 רכיבים מודאליים רב משמעיים 174 8 . 4 . 1 יכול 174 8 . 4 . 2 ניתן 176 8 . 4 . 3 אפשר 179 8 . 4 . 4 עשוי 180 8 . 4 . 5 ייתכן 182 8 . 4 . 6 נוטה 182 8 . 4 . 7 בדרך כלל 183 8 . 4 . 8 במידה רבה 183 8 . 4 . 9 במידה חלקית 184 פרק : 9 הבעת ספק – תחום סמנטי וביטויו הלקסיקלי 185 9 . 1 מודאליות ומונחים קרובים לה 185 9 . 1 . 1 עמדה 185 ( stance ) 9 . 1 . 2 הערכה 185 ( evaluation ) 9 . 1 . 3 סיוג 187 ( hedging ) 9 . 2 שילוב המסגרות הקונספטואליות השונות 189 9 . 3 ביטויים מחזקים 189 9 . 4 הביטוי הלקסיקלי של הבעת הספק 191 9 . 4 . 1 חג 194 ם" 9 . 4 . 2 פועל עזר 194 9 . 4 . 3 פועל 194 9 . 4 . 4 שם תואר 195 9 . 4 . 5 שם עצם 195 9 . 4 . 6 תואר פועל 195 פרק : 10 התפקידים הארגומנטטיביים של הבעת הספק 196 10 . 1 מקומו של הספק בעבודה המדעית 196 10 . 2 הסתייגות קונוונציונלית 198 10 . 3 מקומו של הספק במערך הטיעון המדעי 200 10 . 3 . 1 הבעת זהירות בהצגת חשיבות המחקר 200 10 . 3 . 2 עמדה אפיסטמית להצדקת מסגרת תאורטית או מושגית 201 10 . 3 . 3 אפשרויות אפיסטמיות להצדקת שיטת המחקר וכלי המחקר 201 10 . 3 . 4 הדגשת ממצאים בעלי ערך – הנכחה 203

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help