sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק ד : מהות הלשון ומשמעות לשונית 251 . 1 תכלית הלשון – האם קיימת תכלית מהותית ללשון ; 251 . 2 משמעות לשונית – ההוראות שנותנים מאפייני ביטויים לשוניים למערכות הביצוע המושגיות התכוונותיות 2 . 1 ; 261 תפיסה פרגיאנית – סימן , מובן , הוריה 2 . 2 ; 264 התפיסה האקסטרנליסטית של משמעות כפי שמציג אותה פטנם – אדם מורה על אובייקט באמצעות סימן 2 . 3 ; 284 תוכן – מאפיינים סמנטיים של ביטויים לשוניים ; 295 2 . 4 ביקורות 2 . 4 . 1 ; 298 תקשורת 2 . 4 . 2 ; 298 טעות ; 298 2 . 4 . 3 ערך אמת 2 . 5 ; 301 תאוריית המשמעות של דמט – תנאי אמת 2 . 6 ; 303 משמעות והאמנות 2 . 7 ; 304 כוונות תקשורתיות 306 פרק ה : גישה רציונליסטית למחקר ה mind ותפיסה הומניסטית של האדם 319 . 1 גישה רציונליסטית למחקר ה – mind הנפש שרה את השיר כולו בהינתן הרמז הראשון . 2 ; 320 יצירתיות אנושית – פעילות של רצון ובחירה . 3 ; 349 ביקורת – אפשרות הסבר ההיבט היצירתי של שימוש לשוני . 4 ; 355 השלכות פוליטיות חינוכיות של רציונליזם רומנטי – אתגור מבנים של סמכות , מדרג ושליטה 369 סיכום ומסקנות 383 מקורות וקיצורים 387 מקורות ראשוניים ; 387 מקורות משניים ; 390 קיצורים לכתבי חומסקי 406 מפתחות 409 מפתח שמות ; 409 מפתח עניינים 414

הוצאת אוניברסיטת בר אילן


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help