sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

אך תוך שימוש שקט יותר , ( המקדם ( אדם דעתן וחברתי , אשר גישתו לשכנוע נוטה להיות יותר מרוכזת בנקודת המבט של הקהל , ( שחקן השח ( גם הוא מכוון לאחר , אך השימוש שלו שקט יותר , ( או הפרקליט ( דעתן במידה מתונה , המאזן בין הגישה המרוכזת בעצמו לבין הגישה המכוונת לאחרים . ( פרקים 3 עד 9 מציגים את תהליך התכנון השיטתי של השכנוע האסטרטגי . שאלות המפתח שעליך לשאול בכל פעם שאתה מנסה למכור רעיון חשוב הן : איזה תהליך קבלת החלטות עומד בפניך , ואל מי עליך לכוון ראשון ? אילו בעיות הקשורות למערכות יחסים ולאמינות עלולות לצוץ בדרכך , וכיצד תוכל להתגבר עליהן ? האם הקהל שלך רוצה שתשתמש בשפה מיוחדת , כמו ניתוח המבוסס על נתונים , או בפנייה נרגשת ומלאת השראה ? אילו ערכים ואמונות מביא הקהל שלך , אשר עשויים להשפיע על גישתם אל פנייתך ? האם האינטרסים שלך ושל הקהל שלך תואמים או סותרים זה את זה ? איך תארגן את השיא כדי שתיוותר השפעה מרבית ואילו עובדות וראיות נדרשות עוד כדי לשכנע ? אילו עזרים עשויים להפוך את ההצעה שלך לאפקטיבית ולחקוק אותה בזיכרון ? כיצד תוכל להתגבר על פוליטיקה ארגונית כדי להבטיח מחויבות מתמשכת ותרגום הרעיון שלך לפעולה ? בהשיבך על שאלות אלה , אתה מזהה את המכשולים העיקריים לשכנוע ובונה את הטיעונים לשכנוע . פרק 10 מסיים במבט עמוק יותר על אחד הנושאים החשובים ביותר שלנו : תפקיד האופי האישי בשכנוע . במהלך קריאתך תבחין במבנה עקבי : תהליך השכנוע האסטרטגי שאותו אנו מציעים מייצג תנועה של צעד אחר צעד בכיוון מסוים : ממך ומהרעיונות שלך אל הקהל שלך וצרכיו . כאשר אתה מצליח , הקהל שלך חדל להיות " האחר" ומתחיל להיות שותפך לשכנוע . זאת מפני שבמצבים ובארגונים שבהם לקשרים אישיים יש חשיבות , אינך יכול לכפות על מישהו לקבל דבר כלשהו ממה שאתה אומר . אתה יכול רק לעזור לאנשים לשכנע את עצמם .

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help