sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

שכירים שמעוניינים להתקדם בתוך הארגון שבו הם עובדים או מחוצה לו , יכולים אף הם לעשות שימוש במדיה חברתית כדי לחזק את מעמדם ולגרום לכך שיגיעו אליהם הצעות עבודה טובות בהמשך הדרך . ואסיים בנימה אישית . את מה שכתוב בספר גיליתי ממש במקרה . עבדתי במיקרוסופט במשך 14 שנה . במהלך השנים עשיתי שימוש רב במדיה חברתית במסגרת התפקידים השונים שביצעתי . בתפקידי האחרון הייתי סמנכ"ל השיווק של חטיבת האונליין בחברה . במהלך עבודתי התחילו להגיע אלי הרבה הצעות עבודה . שאלתי את עצמי איך זה קרה ? והגעתי למסקנה שההסבר פשוט : בלי שהתכוונתי לכך , הפעילות שהובלתי במדיה החברתית עזרה לי להיות ממותג כמומחה בתחום . לאחר פרישתי ממיקרוסופט התחלתי לעסוק בייעוץ בתחום השיווק הדיגיטלי . גם כאן , המדיה החברתית היא זאת שנתנה לי את המקפצה לקריירה החדשה . גרי ויינרצ'ק היה בין הראשונים שחוו את מה שאני חוויתי לאחרונה , ואם תיישמו את העצות שמופיעות בספר , רבים מכם יתנסו באותה חוויה : פריצת דרך בקריירה , הגשמה עצמית , פרנסה וסיפוק רב . מוכרחים להודות , יש גם חסרונות לפעילות משמעותית במדיה החברתית אבל אין ספק שאנחנו בעיצומו של עידן חדש , שבו כל אחד יכול להיות מנהל השיווק של עצמו , לעסוק בנושאים שמעניינים אותו וכן , גם להרוויח מזה כסף . ליאור צורף יועץ שיווק דיגיטלי , מרצה ובלוגר liorz . co . il

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help