sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

מ 300 מיליון בני אדם . שאלתי את המחבר , גרי ויינרצ'ק , האם לדעתו אפשר ליישם את מה שכתוב בספר גם בישראל הקטנה . ויינרצ'ק טוען שמדובר אמנם במדינה קטנה עם קהל קטן , אבל גם התחרות על תשומת הלב קטנה בהתאמה , ובוודאי קטנה בהרבה מהתחרות שמאפיינת את השוק בארצות הברית . " לו הייתם אמריקאים " , הוא מוסיף , " בכל תחום שהייתם בוחרים לעסוק בו היה עליכם להתחרות במאות או באלפי אחרים שמנסים לעשות בדיוק אותו הדבר . יתר על כן , שישה מיליון לקוחות פוטנציאליים זה ביזנס לא רע בכלל " . ישראל היא המדינה הפעילה ביותר בפייסבוק בעולם ( באחוזי חדירה לשוק ביחס לגודל האוכלוסייה . ( יש בישראל משהו שלא קיים באף מדינה אחרת : הממדים הקטנים מייצרים רשת חברתית אמיתית , גם מחוץ לאינטרנט : אצלנו כולם מכירים את כולם מהשכונה , מהתיכון , מהצבא , מהאוניברסיטה או מאחד ממקומות העבודה שלנו לאורך השנים . המהירות שבה מתפשטות בישראל שמועות או מידע שעובר בקלות מפה לאוזן , עושה את ישראל לכר פורה של פעילות חברתית שאפשר לרתום לשם בניית פעילות מסחרית , מחוץ לאינטרנט ובתוך הרשת גם יחד . ספרו של ויינרצ'ק מתאים לכל מי שרוצה לעשות שימוש במדיה החברתית ככלי לקידום הקריירה שלו , בין אם הוא בעל מקצוע חופשי או עובד בארגון גדול . אצל בעלי מקצועות חופשיים כמו רופאים , עורכי דין , רואי חשבון או ארכיטקטים , השם האישי הוא בדרך כלל גם שם המותג , וההצלחה המסחרית שלהם קשורה קשר ישיר לביקוש שהם מצליחים לייצר למותג שלהם . עבורם , המדיה החברתית מהווה הזדמנות יוצאת מהכלל לבניית המותג האישי שלהם ולביסוסו . גם נותני שירותים בקהילה , כמו רופאים , מורים או בעלי גני ילדים , יכולים לעשות שימוש במדיה החברתית כדי לבלוט לטובה , להעצים את המעמד שלהם בקרב מקבלי השירותים שהם מציעים ותוך כדי כך להביא להגדלת הביקוש או לקידום מקצועי משמעותי .

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help