sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:138

1 a « 1 an riis-i * . 3 בסקרים שערך המחבר בין מורי בתי ספר על-יסודיים שונים במחוזות חיפה והמרכז , נתבקשו מורים לענות על השאלה "מהו סיפולך במימצאיו של מיבחן לאחר בדיקתו וקביעת הציון לתלמידים . " ? לשאלה זו היו תשובות שונות . חלק מהמורים ציין שבבדיקה ובקביעת הציון מסתיים טיפולו במיבחן . חלק מוסיף לזה דיווח להנהלת ביה"ס או גם למחנך ולהורים . מורים אחרים , לעומת זאת , ציינו את נוהגם להקדיש שעור להחזרת המיבחן . בשעור כזה דנים על התשובות לשאלות המיבחן ובהזדמנות זו גם שומע המורה מדי פעם ביקורת על טיב מיבחנו וכך יוכל פה ושם לגלות בו ליקויים שונים . אך בעיצומו של דבר לא ילמדו מורים אלה הרבה על טיב מיבחניהם שבחינורם השקיעו מאמץ ומחשבה רבים ( בעיקר במיבחן סגור , ( וכך לא יקבלו מורים אלה מידע ומשוב ( feed back ) מספקים על איכות מיבחנם ויעילותו .

הוצאת דקל - פרסומים אקדמיים בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help