sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

ההבדל בין שני הלוחות שבטבלה 1 . 4 הוא במספר מחלקות הציונים וביירוחבן . " בלוח אי קובצו הנתונים של שש מחלקות ציונים כשרוחב כל מחלקה הוא 5 ( חמישה ציונים במחלקה , ( בעוד שבלוח בי ישנן של וש מחלקות ציונים , כשרוחב כל מחלקה הוא . 10 לכל לוח יש יתרון משלו . לוח בי נותן תמונה י ותר פשוטה של התפלגות הציונים . לוח אי נותן תמונה יותר מדוייקת על ההתפלגות . הפשטות והדיוק באים אחד על חשבון השני - אי אפשר לצמצם גם את מספר המחלקות ( פשטות ) וגם את רוחבן ( דיוק . ( השאלה כמה דיוק להקריב עבור פשטות תלויה במציג הנתונים ובסוג הנתונים . עולבים בעריכת לוח שביחויות לציונים מקובצים ( 1 ) איתור שני הציונים הקיצוניים בהתפלגות ( הגבוה והנמוך ) וחישוב טווח הציונים ( ההפרש ביניהם . ( ו + ( 2 ) החלטה בדבר מספר המחלקות ורוחבן ( הפשרה בין הפשטות והדיוק ) ( 3 ) קביעת גבולות המחלקות וסידורן . - במקרה וטווח הציונים אינו מתחלק ברוחב המחלקה או במספר המחלקות הרצוי , קובעים את הגבול התחתון של המחלקה התחתונה או הגבול העליון של של המחלקה העליונה ( או שניהם ) מעבר לציונים הקיצוניים , כמו בדוגמא דלהלן י ההחלטה על הגבולות תלויה בחוקר בלבד . ( 4 ) מיון הציונים של חברי הקבוצה למחלקות הציונים . ( 5 ) סיכום השכיחות ( f ) בכל מחלקת ציונים ובדיקה ( סכום טור השכיחויות חייב להיות ח . ( דוגמא : 40 ציוני מבחן לכתה מסויימת נעים בין . 47 - ל 20

הוצאת דקל - פרסומים אקדמיים בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help