sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

דגשים ל ריןן . 1 שאלות בעקבות הסיפור : מיקוד על ח ת" 11 המעבר , ההתנתקות ממק 1 ם , עזיבת בית וסביבה מוכרת , הקושי שכרוך במעבר , והעלאת יכולת ההזדהות של התלמידים . יש לדבר על הזדהות , להגדיר מה זה , שגם אם לא חוו משהו ניתן להזדהות עם מי שחווה . יהיו ילדים שיזדהו בעקבות ח 11 יה אישית , שעלו לאר \ או שעבת דירה , ויהיו ילדים שפשוט יגלו אמפתיה . . 2 מה שהשאירו מאחור : קרובי משפחה , בית , רכוש , ילדות , חיים שלמים - מה היה שם , התרבות , סגנון החיים של ההורים - שאלות שקשורות למקום ממנו בא . 1 אפשר לדבר גם על הסבתא , מה לימדה את מולועלם ? איך נפרד ממנה ? למה לא עלתה ? למה היא רצתה שיעל ? 1 הרעיון כאן להדגיש שהייתה שם תרב 1 ת , היה שם ע 1 לם ומל , 1 א 1 שלא נכ 11 שהם בא 1 מכלום או באו כי לא היה שם אוכל , אלא שבאו בעקבות אמונה והרגשת שייכות לכאן . . 3 תחיית ההתמודדות באר : \ שאלות שקשורות לחיים כאן , לקושי ללמוד שפה חדשה , הקושי לחיות בשני עולמות , התמודדות מול מצבי סיכון שנפוצים בקרב ילדים עולים , אולי גם איך אפשר לעזור לעולים ? איך מולועלם מצליח להתגבר ? ד 1 גמא 1 ת מהסיפ 1 ר . חשוב להסביר שלהורים יש הרבה כוחות וחוכמה 1 הק 1 שי ה 1 א של שפה 1 התמ 1 דד 1 ת עם מק 1 ם ותרבות חדשה . ג . ראו אחרי הסיפור - המלצות לעב 1 ד 1 ת לתלמידים . ניתן לתת את העבודות כשיעורי בית או כתרגיל כיתתי : תיאור תמונה , כתיבת סיפור עלייה , דף קומיקס ( סיפ 1 ר קצר המסופר בתמ . ( ת 1 נ 1 הנח 1 את התלמידים לפתח את הסיפור בקומיקס . הסבירו שלא מד 1 בר בתחרות ציור , החשוב הוא תוכן הסיפור שיפתחו .

מכון מרחבים ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help