sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

דהסי השימוש בתכטת 1 פיה 1 ט השיעים התכנית מי 1 עדת למ 1 רים בכיתות ה ו- ' ' בבתי ספר יסודיים ( חלק מהשיעורים עש ם" / להתאים גם לכיתות ד . ( ההמלצה היא לשלב את מלוא המערכים של התכנית , על פי הסדר , בשיעורי חינוך והעשרה . יש בכך העברת תהליך מסודר . יחד עם זאת , כל שיעור בכל פרק עומד בפני עצמו וניתן ללמד כל יחידה בנפרד , לפי בחירת המורה . חלק מהנושאים טעונים , ויכולים לעורר תגובות רגשיות חזק 1 ת מצד התלמידים , כולל רתיעה והתנגד - ת 1 במי 1 חד בקרב י 1 צאי אתיופיה . ההמלצה היא לא להיבהל ולא להירתע מעיסוק בהם , הדבר מעיד עד כמה הטשאים האלה רלוונטיים לחייהם וכמה קשה להם להתמודד אתם . יש לזכ 1 ר שלרוב התלמידים אין מספיק הזדמנויות לפרוק את אשר על לבם , וזאת אולי הפעם הראשונה שהם יכולים להביע את עצמם בנושאים הללו . חשוב להכיל את כל התגובות ולאפשר לתלמידים להתבטא , בעל פה או בכתב . כמו כן , יש לשים לב שהתלמידים לא "מתקבעים " בכיתה בזהותם האתיופית בלבד , אלא מצליחים להתחבר לזה 1 י 1 ת טספות המגדיתת א 1 תם 1 מה 11 ת מכנה מש 1 תף עם שאר התלמידים בכיתה .

מכון מרחבים ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help