sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

הסוכן הנוסע בחן את בעייתו וקיבל את עיקרון האופטימליות של התכנות הדינמי הטוען : למדיניות אופטימלית חייבת להיות התכו נה הבאה : ללא תלות בדרך שנקטנו בה , אשר הביאה אותנו למצב מסויים , ההחלטות הנותרות חייבות ליצור מדיניות אופטימלית ממצב זה והלאה . ומכאן שהוא ידע , שדרך אופטימלית ליציאה מעיר מספר 6 לא תלויה בדרך שבה הוא הגיע לעיר , 6 ויתר על כן באם הוא היה יודע דרכים אופטימליות ליציאה מערים מספר , 7 - ו 6 , 5 אזי הוא יכול לחשב העלויות בקלות דרך __ יציאה C _ , , אופטימלית ו C __ - לעלויות מעיר מספר האופטימליות , 3 ו זאת , על הידועות ידי חיבור לגבי ערים , 7 - ו , 6 , 5 ובחירת העלות המינימלית מבין שלושתן . בעזרת עיקרון האופטימליות של התכנות הדינמי ודרך פיתרון זו ניתן לפתור את הבעיה הכוללת נגדיר : - f ( s ) עלות מינימלית כאשר אנו במצב s ( בעיר s בדוגמא שלנו ) ועלינו לעבור עוד n ) wriv n מדינות בדוגמא שלנו , ( עד ליעד . nuVnnn x ( s ) בשלב ה -וו הנותנת תוצאה של . f ( s ) הסוכן , לאחר שהגדיר גדלים אלו , יו < וה מיד כי : ( f ( 10 ) = 0 היות ובהימצאו בעיר מספר , 10 אין לו יותר שלבים o לעבור . עצור , ^( 10 ) = היות והוא הגיע ליעדו . באותה צורה הוא יכול לחשב את , f ( 9 ) - ו f ( 8 ) היות והם בדיוק f ( 10 ) פלוס . nnNiini CQ ,. ? 1 C . .. באופן דומה הוא 0 את 9 , 10 8 , 10 יכול לחשב , ^( 6 ) לאחר ידיעת ^( 9 ) - ו ^( 8 ) וכן הלאה . ניתן להציג שיטת חישוב זו על ידי הנוסחה הדקורטיבית טל תכנות דינמי .

הוצאת דקל - פרסומים אקדמיים בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help