sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

עניינו של הספר כולו הוא בייצור ובמכירה של מוצרי מידע . כדי ליצור מוצר מידע צריך לדעת לכתוב , לנסח בבהירות . הספר מדריך את הקוראים צעד אחר צעד , בגישה אישית ואמפתית , כיצד להגיע לכתיבה בהירה ועניינית , ולהפיק מוצר למכירה , מוצר שהקונה יגיד עליו , איך יכולתי לחיות בלעדיו ... את הספר הזה כתבו שניים , דייוויד לינדול וג'ונתן רוזק , ובכוונה כתבו אותו כאילו היה שיחה בין שני אנשים . אחד מהם הוא אתה . כשתקרא אותו , תבחין עד מהרה , שהסוד האמיתי לעשיית המיליון השני שלך אינו טמון במוצרים מוחשיים ולא בגימיקים , אלא בתקשורת כנה וישירה בינך לבין הלקוחות שלך . בין השאר , הספר בתרגומו העברי מדריך את הקורא הישראלי כיצד להתמודד עם הביורוקרטיה הנדרשת כדי להפוך למוכרן חוקי ברשת , ובעיקר , הוא מעורר רצון וחשק להתחיל כבר לעבוד , אחרי כל הידע שהוא פורש לפני הקורא . כולנו יודעים לתת עצות . בספר מופיעה דמותו של הדוד משה , שכל כך אוהב לתת עצות , אבל לא תמיד יודע על מה הוא מדבר . לשם שינוי , הקוראים מוזמנים לקבל עצות , ללמוד מניסיונם של דייוויד לינדול וג'ונתן רוזק , שהצלחתם הכספית בעסקים ובמכירות ברשת – מוכחת מעל ומעבר לכל ספק . ואל תשכח : " אם אתה מסוגל לחלום את זה , אתה מסוגל גם לבצע" ( וולט דיסני . ( איתן זינגר יוזם המהדורה העברית

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help