sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק : 5 איך לעורר לאנשים לקבל החלטה 131 / מיתוס ראשון : "הכול עניין של תנועה" 131 / מיתוס שני : "הכול עניין של תנועה ממוקדת מטרה" 133 / מיתוס שלישי : "אני ממתין למפנה במשחק" 134 / מיתוס רביעי : "כל העניין הוא היחס בין העלות לליד" 136 / הצעדים בדרך להשגת בנק לקוחות פוטנציאליים 139 / מקורות מצוינים ללידים 146 / פרק : 6 הפיכת לקוחות פוטנציאליים לקונים 171 / טעויות עיקריות שמשווקים עושים 171 / שמונה שאלות על כסף : ענה עליהן , והמוצר שלך יימכר 179 / פרק : 7 מערכת יחסים מניבה רווחים 197 / מכתבי תגובה אוטומטיים לעומת פרסום בדוא 198 / ל" ארבעה טיפים לבניית מערכת יחסים רווחית באמצעות הדוא 200 / ל" דרכים נוספות להישאר קרוב אל לקוחותיך 204 / פרק : 8 מהו סוד העלייה המסחררת ברווחים 207 / צעד ראשון : התקן אמצעי מדידה 208 / צעד שני : הגדר לעצמך מדוע יש כאלה שאינם קונים , ושפר את האתר שלך בהתאם לממצאים 209 / צעד שלישי : בחן כל דבר 210 / פרק : 9 הדבק המאחד 213 / נספח למהדורה העברית 215 / שפת כתיבה וקהל היעד 215 / סוג התוכן : על מה לכתוב 216 / פלטפורמות לפרסום 218 / מיסוי 222 /

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help