sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

בספר מבחר גדול של דוגמאות לכל סוג של בעיה שמוצג בו , כדי להביא את הדברים בפני ציבור המורים וההורים בצורה הבהירה ביותר . שני הפרקים הראשונים ) א ו-ב ( בספר עוסקים ברעיון הכללי של פתרון בעיות מילוליות וסכמות לניתוחן . הפרק הבא ) ג ( עוסק בבעיות חד שלביות , שלפתרונן יש להשתמש בתרגיל הכולל פעולה אחת בלבד מתוך ארבע פעולות החשבון הבסיסות ) חיבור , חיסור , כפל וחילוק . ) בעיות אלו הן הבעיות המילוליות הבסיסיות ביותר והן מהוות את אבני הבניין היסודיות לכל בעיה מילולית במתמטיקה . לאחר מכן , בפרק ד , מוצג המעבר מבעיה חד שלבית ופשוטה אל הבעיות המורכבות יותר , ולבסוף פתרון בעיות שאינן מבוססות על ארבע פעולות החשבון אלא על אסטרטגיות פתרון אחרות שאף הן בתחום יכולתם של ילדים צעירים . המוטיבציה לכתיבת ספר זה הגיעה ממפגשים רבים עם מורים , מדריכי מורים וסטודנטים העוסקים בהוראת בעיות מילוליות , שרצו להרחיב את ידיעותיהם בנושא , ושאלו שוב ושוב היכן מרוכז כל החומר הרב הזה , ומדוע הרבה ממנו אינו מצוי בעברית . ציבור זה עמד לנגד עיניי בזמן כתיבת ספר זה . תודתי נתונה לפרופ' פרלה נשר , שבזכותה התוודעתי לנושא חשוב זה , על הייעוץ , ההדרכה והתמיכה לכל אורך שנות לימודיי ועבודתי . כדברי רבי עקיבא "שלי ושלכם - שלה הוא . "

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help