sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

המותג דרך שינויים בארכיטקטורת המותג ומיצובו . מולי ניצב מודל מחשבתי חדש לחלוטין לגבי שיווק וקבלת החלטות צרכנית , שמבוסס על מדע קבלת ההחלטות : היה זה סך המסקנות העדכניות ממדעי המוח , הכלכלה ההתנהגותית והפסיכולוגיה הקוגניטיבית והחברתית . המודל ריתק אותי , כיוון שהעניק לי הסברים לגבי התנהגות צרכנית שעד אז הפליאה אותי ; אך הוא גם הכעיס אותי , כיוון שהפריך כמה מההנחות היסודיות ביותר שלי לגבי האופן בו צרכנים מקבלים החלטות . הייתה זו הפעם הראשונה בה חוויתי את כוחה של גישה המבוססת לא על אמונות והנחות , אלא על הממצאים המדעיים האחרונים . לא זו בלבד שהשימוש בידע הזה הניב אוצר מילים חדש שתרם הרבה יותר להבנת הסיבות לפעולות צרכניות ; אלא הוא גם סיפק מסגרת מעמיקה לשיווק – החל באסטרטגיית מותג ומיצוב , וכלה בחדשנות , פרסום ומדיה אינטראקטיבית . הגישה הזו לא רק מרתקת ושונה . היא גם הוכיחה את עצמה כהצלחה כלכלית עצומה עבור המותג , והיוותה השראה למסע הפרסום ” Dance “ בבריטניה . בשוק תחרותי מאוד , התוצאות היו מדהימות : 146 אחוזי ROI ( החזר על השקעה ) עליה של 49 אחוזים במכירות צמיחה של 6 אחוזים בנתח השוק עלויות רכישת הלקוח צומצמו בחצי הכנסת המותג לאפשרויות הצרכן ( brand consideration ) שולשה מספר הצרכנים בחנויות הקמעוניות הוכפל , ושיעור ההמרה עלה 20-ב אחוזים הלקוחות הקיימים הגדילו את השימוש שלהם בשירותים , והוציאו 11 אחוזים יותר מהשוק 36 מיליון צפיות ביוטיוב , 68-ו קבוצות בפייסבוק ( מקור : ( IPA-ו T-Mobile כתוצאה מכך , הגישה יושמה על פני כל שאר “ נקודות המגע” של , T-Mobile כגון פיתוח ההצעות , עיצוב החנויות ושירותי הלקוחות . לדברי ליסה הארדי , ( Lysa Hardy ) שעד לאחרונה שימשה כסמנכ T-Mobile ל” בבריטניה , ההשפעה המשולבת של השינויים הללו , ושל פרסומים נוספים שהתבססו על אותה פלטפורמה תקשורתית , היא T-Mobile-ש צמצמה לכדי מחצית את נטישת הלקוחות שלה . לפני שלוש שנים היה לה את אחוז הנטישה הגרוע ביותר בשוק הסלולר בבריטניה , וכיום היא נהנית מהאחוז הטוב ביותר , והנמוך בכל הזמנים

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help