sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

מבוא ביליתי 25 שנים מחיי בחברות T-Mobile-ו Unilever , Diageo בניסיון להשפיע על התנהגות הצרכנים לטובת המותגים והמוצרים שלי . לשם כך , אנו כאנשי שיווק צוברים כמות עצומה של מידע וניתוחים מתוחכמים לגבי לקוחותינו . ואכן , החברות שהעסיקו אותי פיתחו מודלים ותהליכים שמרכזים שנים של ניסיון קולקטיבי . המודלים הללו מנחים את המיליונים הרבים שאנו משקיעים בפיתוח מוצרים ובחדשנות , בתקשורת ובמחקר . עם זאת , הסיבות האמיתיות לפעולותינו כבני אדם עדיין לוטות בערפל . שאם לא כן , שיעור הכישלון של מוצרים חדשים לא היה מתקרב לתחום 90-80-ה אחוזים שמדווח כיום , ותקציבי הפרסום היו יעילים ואפקטיביים לחלוטין . אך לא כך בפרסום . לעתים הפעילויות שלי הצליחו ולעתים נכשלו , ועל סמך ניסיוני האישי , ובדומה לאנשי שיווק רבים , בניתי לעצמי מודל מחשבתי של האופן בו צרכנים מקבלים החלטות . ידעתי שמערכת האמונות הזו רחוקה מלהיות מושלמת , אך איש לא הציע לי חלופה טובה יותר . לכל אדם הייתה מערכת אמונות משלו , דבר שכמובן הוביל לדיונים ( או ויכוחים (! פנימיים סבוכים , ולבסוף להחלטות המבוססות על העדפות אישיות , ושלעתים קרובות הוחלטו לפי היררכיה . אלו תסמינים של נקודה כללית יותר שאמורה להדאיג את כל אנשי השיווק : מחקר שבוצע על ידי Fournaise Marketing Group בקרב 1 , 200 מנכ”לים בצפון אמריקה , אירופה , אסיה ומדינות האוקיאנוס השקט דיווח לאחרונה שכ80- אחוזים מהמנכ”לים מאמינים שאנשי השיווק מנותקים מהמציאות העסקית ומתמקדים בתחומים הלא-נכונים . לשם דיוק , 78 אחוזים מהמשיבים טענו שאנשי השיווק “ שוכחים לעתים קרובות מדי את תפקידם האמיתי” – דהיינו , להגביר את הדרישה לסחורות ולשירותים באופן מדיד . המחקר סיכם שעל אנשי השיווק להפוך את עצמם לאנשי עסקים אמיתיים המונעים על ידי ROI ( החזר על השקעה ) אם ברצונם

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help