sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

או כפי שאפטון סינקלר ציין הרבה לפני שהמדע זיהה את המושג “ רתיעה מהפסד : ” “ קשה לגרום לאדם להבין משהו כשהמשכורת שלו תלויה בכך שלא יבין אותו ” . אך עוד לא אבדה תקווה . ראשית , הספר יוצא דופן בכך שאיננו רק אוסף שימושי מאוד של אבחנות , אלא גם מסביר כיצד עלינו לפעול בתגובה . הוא יותר מזווית ראייה חדשה על היקום השיווקי , רבת-ערך ככל שתהיה : הוא גם מדריך מעשי ביותר , שאומר לכם מה לעשות אחרת . והוא גם אקטואלי מאוד . משווקי העבר , בהם דיוויד אוגלבי , ( David Ogilvy ) ביל ברנבך ( Bill Bernbach ) והווארד גוסג’ , ( Howard Gossage ) שאפו לגישה אינטליגנטית יותר לפענוח ההתנהגות האנושית ( גוסג’ אפילו ייסד חברה בשם ( Generalists שהיוותה בשנות השישים ניסיון למזג בין שיווק לבין מדעי ההתנהגות . ( וכל אנשי השיווק הישיר – כולל הבוס הראשון שלי , דרייטון בירד ( Drayton Bird ) הנהדר – היו פסיכולוגים התנהגותיים מהמדרגה הראשונה . בלב פנימה , כל מי שמוצלח בשיווק יודע באופן אינסטינקטיבי מזה שנים רבות שהשיווק סובל מכתם עיוור עצום ומשתק בהבנתו את ההתנהגות הפרטית והקולקטיבית . הבעיה שכולם סבלו ממנה באותה תקופה היא שבהיעדר אוצר המילים והמטריה התיאורטית , אם דיברת על הדברים הללו , היית נחשב טריוויאלי וצר-מוחין . איש לא זכה לקידום על כך ששינה את אפשרויות הבחירה על קופון – למרות שיתכן שזה השפיע על המכירות והרווחים הרבה יותר מהשעות הארוכות ורוויות ההאדרה-העצמית של דיון בטיפוגרפיה של הפריים האחרון בפרסומת הטלוויזיה . # OgilvyChange-ל יש אפילו מנטרה שמדגישה את חשיבות הפרטים הקטנים הללו : “ העזו להיות טריוויאליים . ” עתה , סופסוף יש לנו אוצר מילים שהולם את חשיבות הממצאים הללו . אני כבר לא “ רק מעצב את הקופון” – אני “ ארכיטקט אפשרויות בחירה . ” סופסוף תחומי הפעילות השיווקית שבעבר הופקדו בידי נער השליחויות עשויים לזכות למקומם הראוי במשרדו של מנכ”ל השיווק , ואפילו בחדר הדירקטוריון . אוצר המילים הזה הוא , כמובן , המחשה נפלאה ל”מסגור מחדש . ” כמה אלגנטי . רורי סאת’רלנד מנהל קריאייטיב ראשי וסגן-נשיא , OgilvyOne-ב לונדון , וסגן-נשיא Oglivy Group UK-ב

דיונון הוצאה לאור מבית פרובוק בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help