sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

עם התלמידים — שנשא אופי שונה בקורסים השונים — היה לי מקור השראה , אם בשל התובנות שהועלו בכיתה ואם מכוח ההיזון החוזר שאני נזקק לו תמיד . בעת כתיבת הדברים אני רואה לנגד עיני את חדרי הכיתה שבהם דיברתי על אלתרמן , אני רואה את פניהם של התלמידים , אני שומע את קולם בשיעור ובשיחות המסדרון — ולבי רחב . אין ספק כי גם ציבור זה הוא שותף , ולו גם סמוי , בחיבורו של הספר . חמש שנים נמשך המסע שערכתי בעקבותיו של אלתרמן , ואלה היו מן השנים היפות שידעתי . במהלכן קראתי ספרים נפלאים , עלעלתי מבוקר עד ערב בעיתונים של פעם , נסעתי למקומות שונים בארץ ובעולם , הכרתי אנשים מרתקים , צללתי לעומק הספריות והארכיונים , חייתי בתקופות ובזמנים שלא חייתי בהם וחייתי מחדש בתקופות שבהן חייתי , התרוצצתי בין הספרות לפוליטיקה , ומעל לכול זכיתי לפגישה הולכת ונמשכת — האומנם פגישה לאין קץ ? — עם נתן אלתרמן עצמו , משורר ענק ואדם מופלא , שאינו חדל לסקרן אותנו ולרתק את דמיוננו . אחרי ככלות הכול , מה שמובא להלן אינו אלא דין וחשבון על אותה הפגישה , והלוואי שקהל הקוראים ימצא בו עניין . דן לאור אוניברסיטת תל אביב סתיו תשע"ג

עם עובד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help