sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק שלישי : עשר פעולות החשיבה והדגם הפונקציונלי 156—110 א . הסברה , שאלה ותשובה , ; 110 ב . המשגה , הכללה וחלוקה , ; 115 ג . בקשת האמצעים להשגת תכליות ; התכנון בחינוך , ; 121 ד . הבנה ומשמעות ; לשון , ; 127 ה . תפיסת הזמן והמקום , ; 135 ו . מתן דעת על ברירות ; בחירת האמת , ; 140 ז . אסטרטגיה ומדריך לאפשרויות , ; 142 ח . בהירות ומפורשות במחשבה ובסגנון , ; 144 ט . חיזוי והסתברות , ; 149 י . כללי נוהל , ; 151 יא . סיכומים ומסקנות ; ראציו נליות של בגרות , 153 שער שלישי : תבונה בעולם מדעי טכנולוגי כיצד 267—157 ? פרק ראשון : חידושים בפילוסופיה של המדע 172—159 א . סקירה לאחור ולפנים , ; 159 ב . מהפכות במדע , ; 161 ג . דמות העולם החדשה ומעמד הפלא , ; 164 ד . ערעורים על המתודות , 168 פרק שני : המדע — הכרה ושליטה 186—173 א . חרדה ואזהרה , ; 173 ב . תורת הפנומנולוגיה בדבר טיבם של המדעים , ; 178 ג . השתלטות החשיבה המתימטית , ; 180 ד . גישה חדשה לעולם המדע והטכנולוגיה , 182 פרק שלישי : התפלגות דרכי הדעת—חשיבה לעומת טכניקה 212—187 א . "משבר התרבות" והגדרת הראציונליזם , ; 187 ב . הפילוסופיה האנאליטית ומגמת המדעים , ; 190 ג . הסבר ופירושים — מה ביניהם י , ; 194 ד . היידגר על החשיבה , ; 200 ה . על הטכניקה , תקנתה וסכנתה , ; 204 ו . דעת המופלא והיחס למיסטיקה , ; 207 ז . הפליאה והדברים המופלאים , 209 פרק רביעי : פליאה וסדר עולם 242—213 א . על ההתחלות במחשבה הפילוסופית , ; 213 ב . ראשית דעת — הפליאה , ; 218 ג . מד , בין נס לפלא ל , ; 223 ד . משטרי חברה והצורך בסדר , ; 225 ה . ההתכוונות תובעת סדר , ; 227 ו . פליאה ושינויים ; 230 , ז . חוויית הפליאה והעתיד הנסתר ; 232 , ח , שינוי זמנים ומקומות ; 234 , ט . "החרג האוטופי" ורעיון האפשרות , 236 פרק חמישי : סיכומים ומילואים 267—243 א . מה באה הפילוסופיה של הפליאה ללמדנו ; 243 , ? ב . דו אנפיות ו"אמביגיות ; 249 , " ג . אקט של פליאה וספירת המופלאות , ; 252 ד . סדר ואי סדר , ; 254 ה . הסדר הטכנולוגי והצורך בחידוש הפליאה , 259 מפתחות מפתח העניינים 268 מפתח השמות 270

מוסד ביאליק


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help