sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

שפת מופע ( 1 ) בניסיון לאבחן ולנסח את עקרונות שפת המופע , לזהות את תבניותיה ואת התחביר שלה , ניתן להיעזר במספר הנחות יסוד . הנחת יסוד ראשונה : המופע הוא ביטוי להתנהגות חברתית חריגה , המייצרת אי נוחות ומגרה לתגובה . הנחת יסוד שנייה : אמנות המופע היא ביטוי להתנהלות של יחיד . כשקבוצה מאמצת פרקטיקה התנהגותית וחוזרת ומבצעת אותה , המופע מתאפיין כטקס . בה בעת מאבד המופע את חריגותו . הנחת יסוד שלישית : למופע איו תכלית מוגדרת . גם אם נניח שלאמו המופע יש מטרה ( מחקר , התבוננות , התנסות חווייתית , [ אין הצופה במופע שותף לה . הצופה , ולעיתים גם האמן עצמו , מתוודע אליה במהלר המופע . הנחת יסוד רביעית : כדי שתתקבל כשפה , התנהלות היחיד מחייבת שימוש בתבניות פעולה , עיצוב ו / או קול , כלומר שימוש עקבי בתבניות או בקודים המאפיינים את יצירתו . הנחת יסוד חמישית : שפת המופע צריכה להיות קריאה ; לא בהכרח מובנת . הנחת יסוד שישית : שפת המופע עשויה להיות גלויה או נסתרת . המופע יכול להתקיים גם אם איו הוא מזוהה כמופע ; עם או בלי קהל . היזהר מן ההיגד , מו הכוונה . לא שאיו לך כוונות משלו , אבל זה לא אומר שהפעולה צריכה שיכוונו אותה , יסבירו אותה , יתנו לה חיזוקים . מי שמצית אש , יש לו בוודאי סיבות וכוונות משלו . את שדה התבואה או היער השרוף לא מעניינים מניעיו של המצית .

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help