sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

מציאות רבה מדי המופע הוא מעבדת ניסוי . בעל החיים קובע את הכללים , נכנס וסוגר אחריו את הדלת . הוא מבקש לבחון מערך פעולות מסוים מבלי שדעתו תהא מוסחת מערב רב של גירויים ותכנים . הוא רוצה להתחכך עם חומרי מציאות באופן שבו הוא מגדיר את התנאים , יוצר התערבויות , בוחן תגובות בשטח . גם הוא וגם הצופה שלו , שנקלע למופע במודע או שלא במודע , הם חומרים במעבדת ההתנהגות שלו . זהו ניסיון מאתגר ומורכב למצות מקטע מציאות . לשהות בו משר זמן . איו מדובר בהגברת הווליום או בחשיפה למתקפת גירויים . אמן המופע לובש את בגד המופע - ספק שריון , ספק שלייה למבוגרים . הוא מפעיל את המתג . זה פועל ! יחסי חוץ ( מציאות ) / פנים ( מעבדה ) מייצגים את ההבדל בין מציאות ל"מציאות" - בין מציאות חיים לבין מציאות יזומה ונשלטת על ידי האמן בכליו של המדיום האמנותי . כשאני עושה פרפורמנס אני לא "עושה אמנות" כדי לחוות את המציאות בשיא עוצמתה , אלא כדי להוות אותה . הוויה היא תמיד זמן אמת , היא הרגע , היא ריכוז כל המשאבים הפיזיים והרוחניים לממד של תובנה , כדי שאוכל לטעון , לסמן סימון , לייצר היגד . ההוויה היא הווה מתמשך , . present continuous היא בועת זמן המנותבת לצרכי האמן ואמנותו , שנגזר עליה דין הווה כמילות המוטו של ט . ס . אליוט : "מה שיכול היה להיות ומה יוצא בידיעה שלא ניתך באמת להגשים . שאיו קשר ביו מה שאתה רוש וביו מה שחשים כלפיו או אומרים לר . גם הניסיון לחקות תנוחה של מקבץ נדבות הוא לא יותר מדימוי של השפלה . רצית תובנה , קיבלת .

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help