sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > תקשורת
38 items were found
display by: list     cover
previous12345678next
מחקר מדיניות / הסדרת החיסיון העיתונאי
By: שירן ירוסלבסקי קרני, תהילה שוורץ אלטשולר
החיסיון העיתונאי מקנה הגנה מפני לחצים שמטרתם לאלץ עיתונאים לחשוף את זהותו של מקור המידע שלהם ואת המידע שמסר להם אותו מקור. מדובר במידע חיוני לעבודה העיתונאית, למימושה של הזכות לחופש עיתונות ולקיומו של הליך דמוקרטי מתפקד.
להבדיל מחסיונות מקצועיים אחרים החיסיון העיתונאי איננו מעוגן בישראל בחוק אלא על ידי פסיקת בית המשפט בלבד, וגם זה לא באופן מוחלט. ואולם זה כמה שנים שסוגיית החיסיון העיתונאי עומדת במרכזן של פרשיות שהוכח בהן הצורך לקבוע כללי מסגרת. אחת המכשלות העיקריות היא הקושי להגדיר מיהו אותו...
More info
Type: ספר עיון

מחקר מדיניות / אסדרת פרסום סמוי בתקשורת הישראלית
By: תהילה שוורץ אלטשולר, תובל צ'סלר
פרסום סמוי הוא שילוב מוסווה של מסרים פרסומיים בתוך תכנים תקשורתיים. המונח "פרסום סמוי"— להבדיל מ"תוכן שיווקי" או "פרסום טבעי" — משדר אמירה ערכית שעיקרה הוא שלתוכן אין עליונות. המונח גם רומז ליסוד ההסתרה, ההטעיה וטשטוש הגבולות בין תוכן לפרסומת.
זה שנים אחדות שהשימוש בפרסום סמוי הוא טקטיקה מצויה בכל הסוגים של אמצעי התקשורת ובכל הסוגות התקשורתיות — החל בתכניות ריאליטי ודרמה בטלוויזיה וכלה בעמודי החדשות בעיתונים ובאתרי האינטרנט הגדולים.
אסדרת הפרסום הסמוי בתקשורת חיונית לשמירה על מאזן הכוחות ...
More info
Type: ספר עיון

מחקר מדיניות / בתוך הקופסה : מיתוג סמוי בשידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל
By: ענת באלינט
מחקר מדיניות 95: המחקר שלפנינו חושף את תהליך השינוי הגורף שעברה הטלוויזיה המסחרית בישראל בעשור האחרון, בלי שאיש טרח ליידע את הצופים. אף שלכאורה מתקיימת בשידורי הערוצים המרכזיים הפרדה בין זמן התכניות לזמן הפרסומות, למעשה נשטפו תכניות הטלוויזיה במסרים מסחריים - גלויים או סמויים - והצופים נחשפים אליהם כמעט ללא הפסקה מרגע שהם לוחצים על כפתור ההפעלה בשלט. תופעת המיתוג הסמוי, המכונה גם ’תוכן שיווקי’, התיישבה במרכז הסלון של מיליוני משפחות בישראל כאורחת שאיננה רק לא קרואה אלא גם שקופה ולא מובנת, לפחות ... More info
Type: ספר עיון

previous12345678next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help