sso
My eBag
|
shopping cart
|
Hello
Guest
-
login
|
My Account
|
My bookshelf
|
My folders
Show all
Show pictures only
More about the system
Kotar - Textbooks
Kotar - Aviv
Kotar - Avi Chai Siddur
Kotar Yad Ben-Zvi
Library
Help
Browse
מאגר ספרי העיון
ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
ארץ
טבע וסביבה
ישובים ומקומות
ירושלים
צפון
מרכז
דרום
ארכיאולוגיה והיסטוריה
מדינה
החברה הישראלית
שלטון וממשל
ביטחון וכלכלה
דתות ומיעוטים
חינוך
תרבות
לשון עברית
ספרות, שירה ואומנויות
יהדות
מקרא
תורה
נביאים
כתובים
פרשנות
מבואות
תרבות ישראל
ספרות בית שני
ספרות חז"ל (משנה, מדרש ותלמודים)
ספרות הראשונים
תפילה ומועדים
הלכה, פולקלור ומנהגים
הגות יהודית
העת העתיקה
ימי הביינים
העת החדשה
תפוצות, זרמים דתיים וכתות
קבלה
חסידות
יהודי המזרח
ציונות דתית
יהדות פלורליסטית
היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
העת העתיקה
מקומות
בית שני, משנה ותלמוד
ימי הביניים
העת החדשה
1948-1881
מדינת ישראל
שואה
ביוגרפיות ואוטוביוגרפיות
מדעי הרוח
היסטוריה כללית
העת העתיקה
ימי הביינים
העת החדשה
גאוגרפיה
פילוסופיה
ספרות מקור
אתיקה
ספרות כללית ושירה
ספרות כללית
ספרות עברית
שירה עברית
שירת ימי הביניים
שירה עברית מודרנית
ספרות ילדים
דתות
אמנויות
אדריכלות
אמנות פלסטית
מוסיקה
תיאטרון, קולנוע וטלווזיה
דתות
בלשנות ושפות
מדעי החברה
סוציולוגיה
אוכלוסיה וחברה
קבוצות אוכלוסיה
מגדר
מיעוטים
החברה הישראלית
פסיכולוגיה
חינוך
הוראת מקצועות
היסטוריה של החינוך
חינוך בישראל
כלכלה
מדע המדינה
פוליטיקה וממשל
אידאולוגיות פוליטיות
מנהל וניהול
תקשורת
עבודה סוציאלית
ספורט
אנתרופולוגיה
חברה וטכנולוגיה
משפט
מדעי הטבע ומדעים מדוייקים
מדעי החיים
אקולוגיה ואיכות הסביבה
טבע וסביבה בישראל
פיסיקה
מתמטיקה ומחשבים
מדעי כדור הארץ וגיאולוגיה
רפואה
כתבי עת
קרדום
תכלת
טרמינל
סוציולוגיה ישראלית
אנליזה אירגונית
בול
הישראלים
גילוי דעת
עיונים בתקומת ישראל
גנזי קדם
בקורת ופרשנות
עיונים : כתב עת רב־תחומי לחקר ישראל
מבט מלמ (המרכז למורשת המודיעין)
בפרט ובכלל
עלי ספר
אריאל
הערכה אסטרטגית לישראל
קורסים (או"פ)
היסטוריה, פילוסופיה ומדעי היהדות
חינוך ופסיכולוגיה
סוציולגיה, מדע המדינה ותקשורת
זהויות יהודיות בעידן רב מודרני
מדעי הטבע והחיים
יסודות הפיזיקה
ניהול וכלכלה
מתמטיקה ומדעי המחשב
ספרות לשון ואמנויות
מאגר ספרי העיון
>
מדעי החברה
>
תקשורת
39 items were found
display by:
list
cover
previous
1
2
3
4
5
6
7
8
next
show content
סוגיות מפתח בתאוריית המדיה
By: דן לאפי
סוגיות מפתח בתאוריית המדיה
נועד לענות על שאלות מהותיות ויסודיות בחקר תקשורת ההמונים, התרבות והחברה בת־זמננו, ובהן: מהי תאוריית המדיה? איך משפיעים אמצעי התקשורת על מעשינו, דעותינו ואמונותינו? באילו דרכים משרתים כלי התקשורת אינטרסים פוליטיים וכלכליים רבי־עצמה? האם צריכת תקשורת ההמונים מזיקה לציבור או שהיא דווקא מעצימה אותו? הספר מספק מבוא ביקורתי במתווה לא שגרתי לתאוריות המפתח בלימודי התקשורת. הוא ייחודי בכך שהוא מכנס יחדיו תחת קורת גג אחת אסכולות שונות בתחום התקשורת, תוך התייחסו...
More info
Type:
ספר עיון
show content
מחקר מדיניות / הסדרת החיסיון העיתונאי
By: שירן ירוסלבסקי קרני, תהילה שוורץ אלטשולר
החיסיון העיתונאי מקנה הגנה מפני לחצים שמטרתם לאלץ עיתונאים לחשוף את זהותו של מקור המידע שלהם ואת המידע שמסר להם אותו מקור. מדובר במידע חיוני לעבודה העיתונאית, למימושה של הזכות לחופש עיתונות ולקיומו של הליך דמוקרטי מתפקד.
להבדיל מחסיונות מקצועיים אחרים החיסיון העיתונאי איננו מעוגן בישראל בחוק אלא על ידי פסיקת בית המשפט בלבד, וגם זה לא באופן מוחלט. ואולם זה כמה שנים שסוגיית החיסיון העיתונאי עומדת במרכזן של פרשיות שהוכח בהן הצורך לקבוע כללי מסגרת. אחת המכשלות העיקריות היא הקושי להגדיר מיהו אותו...
More info
Type:
ספר עיון
show content
מחקר מדיניות / אסדרת פרסום סמוי בתקשורת הישראלית
By: תהילה שוורץ אלטשולר, תובל צ'סלר
פרסום סמוי הוא שילוב מוסווה של מסרים פרסומיים בתוך תכנים תקשורתיים. המונח "פרסום סמוי"— להבדיל מ"תוכן שיווקי" או "פרסום טבעי" — משדר אמירה ערכית שעיקרה הוא שלתוכן אין עליונות. המונח גם רומז ליסוד ההסתרה, ההטעיה וטשטוש הגבולות בין תוכן לפרסומת.
זה שנים אחדות שהשימוש בפרסום סמוי הוא טקטיקה מצויה בכל הסוגים של אמצעי התקשורת ובכל הסוגות התקשורתיות — החל בתכניות ריאליטי ודרמה בטלוויזיה וכלה בעמודי החדשות בעיתונים ובאתרי האינטרנט הגדולים.
אסדרת הפרסום הסמוי בתקשורת חיונית לשמירה על מאזן הכוחות ...
More info
Type:
ספר עיון
show content
מחקר מדיניות / בתוך הקופסה : מיתוג סמוי בשידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל
By: ענת באלינט
מחקר מדיניות 95: המחקר שלפנינו חושף את תהליך השינוי הגורף שעברה הטלוויזיה המסחרית בישראל בעשור האחרון, בלי שאיש טרח ליידע את הצופים. אף שלכאורה מתקיימת בשידורי הערוצים המרכזיים הפרדה בין זמן התכניות לזמן הפרסומות, למעשה נשטפו תכניות הטלוויזיה במסרים מסחריים - גלויים או סמויים - והצופים נחשפים אליהם כמעט ללא הפסקה מרגע שהם לוחצים על כפתור ההפעלה בשלט. תופעת המיתוג הסמוי, המכונה גם ’תוכן שיווקי’, התיישבה במרכז הסלון של מיליוני משפחות בישראל כאורחת שאיננה רק לא קרואה אלא גם שקופה ולא מובנת, לפחות ...
More info
Type:
ספר עיון
previous
1
2
3
4
5
6
7
8
next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company
All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules
About the library
Help