sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
        • הוראת מקצועותהוראת מקצועות
        • היסטוריה של החינוךהיסטוריה של החינוך
        • חינוך בישראלחינוך בישראל
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > חינוך > חינוך בישראל
220 items were found
display by: list     cover
previous31323334353637383940next
שנים יחדיו : מורה דרך לחינוך יהודי ודמוקרטי
By: אדר כהן
כיצד יש לחנך לנוכח עולם מורכב של זהויות והשקפות מתנגשות? בישראל של היום יש התופסים את הדמוקרטיה כאיום על היהדות; אחרים רואים דווקא ביהדות את מי שמאיימת על הדמוקרטיה. סקרי מדד הדמוקרטיה הישראלית מלמדים שאמון הציבור בעצם ההיתכנות של ההגדרה המשולבת "יהודית ודמוקרטית" הולך ונחלש. המשמעות המדאיגה של ממצא זה היא שרוב מכריע בציבור הישראלי רואה בשני העולמות הללו עולמות דיכוטומיים שאינם יכולים להתקיים יחדיו. הספר מציע תפיסת עולם חינוכית שתאפשר לדור התלמידים הבא להתחנך בסביבת המתחים הזאת מתוך הבנה שגם הד... More info
Type: ספר עיון

כליל - סדרת ספרים בנושאי חינוך / ילדים ומתבגרים במצבי סיכון בישראל : כרך א: תמונת מצב של התחום ותוכני ליבה
ספר זה הוא כרך ראשון מתוך שניים, אשר אמורים למלא חלל בשדה המקצועי של חינוך וטיפול בילדים ובמתבגרים במצבי סיכון בישראל. מטרת העורכים הייתה לספק לאנשי המקצוע בישראל, הן בשדה הן באקדמיה, כמו גם לסטודנטים המכשירים את עצמם לקראת השתלבות בעבודה חינוכית-טיפולית עם נוער בסיכון, לקט נבחר של מאמרים עדכניים, שרובם מתבססים על מחקר שיטתי ואמפירי. נקודת המוצא של העורכים התבססה על עקרונות אחדים: היותו של תחום העיסוק בקידומם של ילדים ומתבגרים במצבי סיכון חלק משדה החינוך הבלתי פורמלי; היותו של תחום זה נקודת מפג... More info
Type: ספר עיון

מחקר יישומי בחינוך / בין הורים למורים בחינוך העל־יסודי : תמונת־מצב והמלצות
האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים הקימה, במענה לפניית משרד החינוך, ועדת מומחים העוסקת בדרכים שבהן מעורבותם של הורים בחינוך הממוסד יכולה לתרום להתפתחותם של מתבגרים בני זמננו. במהלך עבודתה סקרה הוועדה מחקרים, ניירות עמדה, מודלים וקווי מדיניות מהארץ ומהעולם, ונפגשה עם גורמים מהשדה על מנת להציע מסגרת התייחסות לקשרים מועילים בין בתי הספר להורי התלמידים במערכת החינוך הישראלית, קשרים שישפרו את התפתחותם הרגשית ואת הישגיהם הלימודיים של מרב התלמידים. בתום דיוניה ערכה הוועדה מסמך מסכם זה, שתוכנו והמלצותיו מ... More info
Type: ספר עיון

הגננת – כמנהלת-גן וכמנהיגה חינוכית - פרקי-ניהול
By: יחיאל פריש
מעמדה, חשיבותה ותפקידה הניהולי של הגננת - עבר תהפוכות רבות בשנים האחרונות החל מתפיסתה כמחנכת ומנהלת-גן, הדואגת לרווחת הילדים, ההורים והצוות וכלה - בתפיסתה כמנהיגה חינוכית ... הספר ... הדואג, מצד אחד, להעצים את מעמדה של הגננת, הנותן לה מענה כמעט לכל סוגיה בעולם התובעני של חינוך-ילדים בגיל הרך, ומצד שני, חושף אותה לדרישה להתמחות ולסיפוק הרמה הגבוהה ביותר, האפשרית בתחומים השונים, אשר בהם היא עוסקת בגן .... בספרו של פריש מזהים שני קווים, השזורים זה בזה: קו התפתחותה של הגננת - כגורם מתווך להעצמה בתו... More info
Type: ספר עיון

חוללות עצמית במכללה להוראה : הלכה למעשה
By: שרה כ"ץ, יחיאל פריש
הספר הנוכחי מיועד לאנשי-חינוך ולכל המתעניין בתחומי המוטיבציה והחוללות-העצמית של לומדים בגילאים שונים, בהנחה שהקורא מכיר את הספר שהוא מבוא לתחום, והוא מבקש ללמוד כיצד הדברים מתבצעים הלכה ולמעשה ומהם המלווים את העשייה בשלבים השונים. זהו ניסיון לתרגם את נושא החוללות העצמית מהתאוריה אל המעשה על-ידי שימוש במודל ה"פינג-פונג" שבסיסו הוא הוראה מעצבת מונחית ביצוע. בספר, אוסף אותנטי של ניסיונות לעצב ולהעצים אמונות חוללות של לומדים בתחומים ספציפיים מגוונים. תלמידים רבים מדי נסוגים היום באופן מתמיד מתחומים... More info
Type: ספר עיון

previous31323334353637383940next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help