sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • למדא (ספרי האונ' הפתוחה)למדא (ספרי האונ' הפתוחה)
    • פרוזה ושירה לקורסים בספרותפרוזה ושירה לקורסים בספרות
    • עולם התנ"ךעולם התנ"ך
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > פסיכולוגיה
554 items were found
display by: list     cover
previous81828384858687888990next
אנליזה ארגונית : כתב עת לייעוץ ארגוני / גיליון 21
מכון צפנת הוא מכון למחקר, לפיתוח ולייעוץ ארגוני הפועל בשדה הייעוץ מאז שנת 1985.
התפיסה המקצועית המנחה את עבודתנו משלבת בין העולם הארגוני לבין הבנות שמקורן בתאוריות פסיכואנליטיות פוסט-מודרניות ובתאוריות של מורכבות. בעבודותינו השונות אנו עוסקים בפיתוח הקשר שבין התאוריה לבין הפרקטיקה בעולם הארגוני, ובמפגש שבין האדם לארגון.
לכן אנו משלבים בעבודותינו פעילויות סדירות של ייעוץ ארגוני אישי ומוסדי, מחקר יישומי, פעילויות של הכשרות מקצועיות וכן כנסים וסמינרים. אנו מייעצים למגוון רחב של ארגונים – ארג...
עוד - על הגליון
Type: Undefined

להטיס את הפרפרים במבנה : להיות במיטבך מול קהל ולהצליח באמצעות פרזנטציה אפקטיבית
By: עופר רשף
פרזנטציה אפקטיבית היא קריטית להצלחה. פרזנטציה אפקטיבית מגדילהמשמעותית את הסיכוי להצליח להעביר מסרים, להביא את המציג לידי ביטוי בעוצמה, להשיג את מטרותיו, ולהביא את הקהל לבצע את אשר המציג מבקש: לרתום את הקהל למצב את עצמו במקום הגבוה ביותר האפשרי, להרוויח יותר כסף, ולהעביר החלטות בהצלחה. וחשוב לא פחות: לגרום למציג ליהנות בכל פעם שהוא עומד מול קהל. הצגת פרזנטציה אינה דבר הבא בקלות. עופר רשף - מנחה סדנאות, מרצה, יועץ, ומאמן מהמובילים והבכירים בישראל - מגיש לקורא את הספר להטיס את הפרפרים במבנה. זהו ס... More info
Type: ספר עיון

תמה - תאוריה ומעשה בהכשרת מורים / כל צבעי הנפש : טיפול באמנות בילדים המתנהגים בתוקפנות
By: עדנה ניסימוב -נחום
מדי יום מתרבות הידיעות על אלימות של ילדים. אנו מזדעזעים ממעשי התעללות והתאכזרות של ילד הפוגע בילד אחר או במבוגר. התנהגות זו מעמידה בפנינו, המבוגרים, אתגרים רבים ומעמתת אותנו עם הצורך להגיב. עניינו של ספר זה הוא המפגש של מטפלים באמצעות אמנות במערכת החינוך עם ילדים המופנים לטיפול בשל התנהגותם התוקפנית. ייחודו של הספר הוא בשילוב של מחקר, תאוריה ופרקטיקה. חלקו הראשון מנתח את המצוי בשדה לאור מחקר מקיף, שנערך בישראל, בהשתתפות למעלה ממאה מטפלים באמנות ומדריכות קליניות. הנתונים נאספו באמצעות כלי מחקר מ... More info
Type: ספר עיון

הלוגיקה של החלום
By: אסנת הלוי-בלבן
החלומות מוזרים, חידתיים, לעתים מטרידים, מופלאים ועתירי דמיון. כך הם נראים לנו בהקיץ. בעודנו חולמים איננו מתפלאים על האירועים שבחלום, ואיננו מבקשים לו פירוש. פער זה בין המובנות של החלום בעת החלימה ובין אי־המובנות שלו בהקיץ, הוא נקודת המוצא לספרה של אסנת הלוי בלבן. אם החולמים מבינים את חלומם, הרי שהחלום הוא הגיוני, ואם אינם מבינים אותו עוד לאחר היקיצה, הרי שההיגיון הזה שונה לחלוטין מן ההיגיון הדומיננטי שבהקיץ. פרויד טען שמהותו וייחודו של החלום מתמצים בסילוף של משאלות ורעיונות לא מודעים. סילוף זה ... More info
Type: ספר עיון

פרשנות ותרבות / בעקבות הפסיכואנליזה : ביקורת מגדרית פוסטמודרנית על משנתו של פרויד
By: ליאת פרידמן
ספר זה בוחן את הגישה הפסיכואנליטית ומציע הבנה מחודשת של הגותו של פרויד וממשיכי/ות דרכו, מתוך התעלמות מכוונת מן ההסבר האדיפלי. לטענת ליאת פרידמן, הפרשנות האדיפלית היא הבניה לצורכי טיפול, כלומר היא נועדה להפעיל את המטופל או המטופלת, וחשיבותה נגזרת מן התגובות שפרויד הצליח לעורר בטיפול. פעולת הטיפול מתבססת על מנגנון ההתנגדות של המטופל או המטופלת, ובאמצעותה פרויד מזהה את המבנה הנפשי שכולא את דחפי הלא מודע. שיטתו מאפשרת - וזו יומרתה - "לשחרר" את מהלכי הדיכוי. השיטה הפסיכואנליטית, טוענת ליאת פרידמן, פ... More info
Type: ספר עיון

previous81828384858687888990next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help