sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website

  • מאגר ספרי העיון
    • ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)ישראל (ארץ, מדינה ותרבות)
    • יהדותיהדות
    • היסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננוהיסטוריה של עם ישראל ויהדות זמננו
    • מדעי הרוחמדעי הרוח
    • מדעי החברהמדעי החברה
      • סוציולוגיהסוציולוגיה
      • פסיכולוגיהפסיכולוגיה
      • חינוךחינוך
      • כלכלהכלכלה
      • מדע המדינהמדע המדינה
      • מנהל וניהולמנהל וניהול
      • תקשורתתקשורת
      • עבודה סוציאליתעבודה סוציאלית
      • ספורטספורט
      • אנתרופולוגיהאנתרופולוגיה
      • חברה וטכנולוגיהחברה וטכנולוגיה
    • משפטמשפט
    • מדעי הטבע ומדעים מדוייקיםמדעי הטבע ומדעים מדוייקים
    • כתבי עתכתבי עת
    • קורסים (או"פ)קורסים (או"פ)
מאגר ספרי העיון > מדעי החברה > חינוך
465 items were found
display by: list     cover
previous71727374757677787980next
תמה - תאוריה ומעשה בהכשרת מורים / איך להעריך מה? : על תפקידי ההערכה בהכשרת מורים
By: פנינה פרנקל, קארי סמית, אפרת דרורי, נורית מירב, שרה שמעוני, אייריס שנקמן
אילו תפקידים מיוחדים יש להערכה בתהליך ההכשרה של מורים? כיצד ניתן למפותם ולהעריך את איכותם? מה משפיע על איכותו של המורה המתחיל כמעריך: האם זו ההיסטוריה שלו כמוערך, המודלים שהכיר במהל הכשרתו, או שמא זו מידת בקיעותו בתכנים מקצועיים רלוונטיים לשיפור כלי ההערכה שבאמצעותם יעריך את תלמידיו? אלה הם הנושאים העיקריים שספר זה עוסק בהם.
תפקידי הערכה בהכשרת מורים רבים ומגוונים, ויש הסכמה מוצהרת על החשיבות הרבה שיש לתהליכי ההערכה בהכשרת המורים. אך בין ההסכמה המוצהרת לבין הנכונות להשקיע השקעה ממשית בטיפוח ...
More info
Type: ספר עיון

תיאוריה ומעשה בהכשרת עובדי הוראה / כל אחד חושב אחרת : כל אחד יודע אחרת, כל אחד לומד אחרת
By: שרה שמעוני, אהובה לוין
מדוע כל תלמיד לומד אחרת? במה שונים תהליכי הלמידה של כל תלמיד מאלו של חברו לכיתה? ובמה שונים התוצרים של הלמידה? כיצד ניתן לזהות את מרב ממדי השונות בלמידה באמצעות התבוננות בתלמידים שונים במהלך פעולתם בכיתה? כיצד ניתן להשתמש בידע על השונות בלמידה כבמנוף לתכנון ולביצוע תהליכי הוראה-למידה טובים יותר? כיצד ניתן להיענות למגוון הרב של צורכי התלמידים על מנת שכל אחד מהם יוכל למצות את הפוטנציאל הלמידה הטמון בו?
לשאלות אילו ניתנו תשובות נבחרות, הנגזרות מתוך גישותיהם של הווארד גרדנר על אינטליגנציות מרובו...
More info
Type: ספר עיון

בית ספר צומח בין ים למדבר ונעקר : בית ספר "אופירה" (שארם א שייח' 1974-1982)
By: נירית רייכל
במרכז אופירה (שארם א שייח') - יישוב זעיר מוקף מדבר וים בקצה הצפוני של חצי האי סיני, ניצב בית ספר "אופירה". אל חצרו הפנימית יצאו תלמידי כיתות א-ט מחדריהם וממנה שבו אליהם בקצב פנימי, ללא צלילי פעמון. החצר שימשה אכסניה מסבירת פנים לעשרות חגיגות, טקסים, הצגות, סדנאות וסרטים, שעוצבו בשותפות אמיצה בין בית הספר והקהילה. מחצרו החיצונית הלוהטת יצאו התלמידים לתור את האזור ולהכיר את נפלאותיו. לא עוד. במסגרת הסכמי קמפ-דיויד ב- 1982, פונתה אופירה מאוכלוסייתה הישראלית: התלמידים הורידו את דגל הלאום, נפרדו מבי... More info
Type: ספר עיון

כליל - סדרת ספרים בנושאי חינוך / שיח בחינוך : אירועים חינוכיים כשדה מחקר
הספר מציג לקורא מגוון אירועים שהתרחשו במערכת החינוך הישראלית - מפגשים חינוכיים המוצגים באמצעות טקסטים של שיח דבור, כתוב ומקוון. כותבי הפרקים בוחנים את האירועים ברמת המיקרו המקומית, ולאחר מכן הם מפרשים אותם לאור ידע בתחומי דעת שונים כסוציולוגיה, פסיכולוגיה ואנתרופולוגיה, לאור תאוריות בחינוך ובאמצעות שיטות מחקר שונות. באופן זה מבליטים פרקי הספר את הגלוי, חושפים את סמוי ויוצרים מפגש חינוכי נוסף.
פרופ' עירית קופפרברג -
מרכזת תכנית התואר השני "חינוך לשוני בחברה רב תרבותית" במכללת לוינסקי לחינו...
More info
Type: ספר עיון

משוב דיאלוגי בכתב
By: ורד גנור-שביט
ספר זה הוא הראשון בסדרת מונוגרפיות בחינוך. בספר מתואר תהליך התכתבות בסוגות שונות בין מדריכה פדגוגית לכיתת מתכשרים להוראה, שהיווה בסיס למחקר פעולה בנושא, שערכה המחברת במכללת דוד ילין בירושלים. משוב דיאלוגי בכתב הוא תהליך התכתבות שמניע מורה ולומדים לכתיבה מיומנת יותר. שילוב הדינמיקה הבין-אישית על נושא נלמד תוך כדי התכתבות מאפשר לחוות את חוויית הלמידה בהנאה ומתוך תחושת שייכות חברתית ורעיונית. כאשר מתקיים משוב בין עמיתים, מתהווה תרבות של קבוצה יוצרת ומפתחת דעת. בהכשרת מורים יכול מבנה זה לשמש מודל ל... More info
Type: ספר עיון

previous71727374757677787980next
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help